Oferteo.pl to wiodący internetowy marketplace dla szerokiego spektrum usług działający w modelu na żądanie, gdzie zlecający określa potrzebę, a wykonawcy składają dostosowane oferty. Platforma właśnie rozpoczęła swoją nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Zlecone. Zrobione!".
fot. materiały prasowe Oferteo
- Nie ma nic lepszego przy tworzeniu reklamy niż autentyczna atmosfera reklamowanego produktu. Na planie były wszystkie elementy towarzyszące prawdziwym remontom - rozlana farba, przerwy w dostawach prądu i walka z czasem. Całe szczęście Oferteo nie współpracuje z przypadkowymi ekipami, nawet filmowymi! Wspólnymi siłami udało nam się zainscenizować trzy przestrzenie, które w trakcie pracy na planie zmieniły się nie do poznania, a wraz z nimi postacie grane przez naszych aktorów. Dzięki fantastycznej charakteryzacji oraz scenografii przenieśliśmy na ekran najgorsze koszmary każdego amatora remontów. Jednak, dzięki Oferteo.pl, wspomniane koszmary nie trwały wiecznie, a sytuacje zostały opanowane przez sprawdzonych fachowców.
mówi Łukasz Zembalski, reżyser & video art director.
fot. materiały prasowe Oferteo
- Podczas realizacji kampanii dla Oferteo, naszą najważniejszą strategią jest precyzyjne targetowanie, aby dotrzeć z przekazem do odpowiedniej grupy docelowej W tym celu korzystamy z danych demograficznych, geolokalizacji, zainteresowań oraz naszych wewnętrznych analiz i statystyk. Kierujemy się przede wszystkim efektywnością inwestycji, testując różne formaty oraz miejsca reklamowe. Optymalizujemy kampanię na bieżąco stale monitorując najważniejsze wskaźniki KPI, aby zapewnić możliwie największy zasięg a przede wszystkim utrwalić się z przekazywanym komunikatem.
Piotr Sobieś,Head of Paid Media w Oferteo.