
Polacy cierpią i nie chcą czekać! Co drugi pacjent to senior, a prawie połowa szuka pomocy w domu


Dane z ostatniego roku wyraźnie pokazują, że mamy do czynienia z rynkiem „rehabilitacji na żądanie”. Pacjent, często senior zmagający się z bólem po operacji lub w przebiegu choroby przewlekłej, nie może czekać. Dla niego liczy się każda chwila, dlatego dostępność i szybkość reakcji fizjoterapeuty stają się równie ważne, co jego kompetencje. Jednocześnie widzimy, jak istotna jest mobilność – gotowość do pracy w domu pacjenta otwiera drzwi do ogromnej grupy klientów, którzy z różnych przyczyn nie mogą dotrzeć do gabinetu. To jasny sygnał dla branży: przyszłość należy do tych, którzy są nie tylko wykwalifikowani, ale też elastyczni i gotowi działać natychmiast.
Marta Kaleta-Domaradzka, Ekspertka ds. PR & Marketingu Oferteo.pl


